شرکت امگا

ساخت وبلاگ

دستگاه خلال کن صنعتی را می شناسید؟

دستگاه خلال کن صنعتی دستگاهی است که پردازنده های سیب زمینی به طور مداوم به دنبال اندازه ها ، سبک ها و شکل های جدید هستند تا چیز جدیدی را وارد بازار کنند و خود را از رقبای خود متمایز کنند. اندازه نامنظم دستگاه خلال کن صنعتی (ترکیبی از اندازه های برش مختلف انجام شده توسط یک ابزار برش) و سبک خانگی به طور فزاینده ای محبوب شده است. حتی اگر دستگاه خلال کن صنعتی توسط ماشین آلات ساخته شده است و همین امر باعث می شود دستگاه خلال کن صنعتی از نظر قیمت مقرون به صرفه باشند.

در مورد دستگاه خلال کن صنعتی در سالهای گذشته منابع زیادی سرمایه گذاری کرده اند تا در بخش پردازش سیب زمینی رهبر بازار شوند. این سرمایه گذاری ها در حال حاضر موقعیت بازار ما را تقویت کرده اند. با پردازنده های دستگاه خلال کن صنعتی به دلیل توسعه دامنه دستگاه خلال کن صنعتی ، از جمله برش دستگاه خلال کن و سرهای برش  SureSet 16P  را شامل می شود. 16 سر برش دستگاه خلال کن صنعتی ، متناسب با رایج ترین دستگاه های خردکن های موجود در بازار ، دارای طول عمر چاقو، عملکرد بهتر ، صافی بهتر سطح ، پایداری برش بهتر و طراحی ارگونومیک هستند. این یک مزیت دستگاه خلال کن صنعتی نسبت به دیگران در بازار موجود است.

برای برش مکانیکی و صنعتیاز دستگاه خلال کن صنعتی  استفاده می شود  دستگاه خلال کن صنعتی برای برش صنعتی با حجم بالا به بازار عرضه شده است. این بالاترین ظرفیت دستگاه دستگاه خلال کن صنعتی و خشک کن سرخ شده است که در بازار موجود است. دستگاه خلال کن صنعتی از ابزار برش و هندسه بهینه برای تضمین کیفیت برش عالی در بالاترین ظرفیت استفاده می کند. این ظرفیت دستگاه خلال کن صنعتی با 10٪ تا 40٪ بیشتر از سایر دستگاههای موجود در بازار و با کمترین هزینه نگهداری ترکیب می شود. علاوه بر این ، امسال دستگاه خلال کن صنعتی را برای پردازنده های سیب زمینی که به دنبال حجم متوسط ​​متوسط ​​هستند ، عرضه می کند. دستگاه خلال کن صنعتی بطور خاص برای برش نوارهای صاف و خرد شده از سیب زمینی های سفید و یا سیب زمینی های شیرین به طور فزاینده ای طراحی شده است.

داخل چرخ دستگاه خلال کن صنعتی پروانه به اندازه کافی بزرگ است که سیب زمینی با طول 180 میلی متر را بپذیرد. دستگاه خلال کن صنعتی برای بازار تازه می توان سیب زمینی و صاف بسیار صاف تولید کرد. دستگاه خلال کن صنعتی مجهز به فناوری است که به پردازش سیب زمینی های ساینده یا بخارپز شده کمک می کند تا از شکستگی و لبه های پر پرهیز جلوگیری کنند. برای بازار دستگاه خلال کن صنعتی ، نیز می تواند با ظرفیت 5 تن در ساعت بر اساس اندازه برش 7/16 اینچی (11.1 میلیمتر) تولید شود. یک دودکش تازه طراحی شده کمک می کند تا سیب زمینی ها را در مقابل هر تیغ پروانه قرار دهید. این مورد ضروری است اگر سیب زمینی های بلند را به طول کامل برش دهیم.

شرکت امگا...
ما را در سایت شرکت امگا دنبال می کنید

برچسب : دستگاه خلال کن صنعتی, نویسنده : omega omega-co بازدید : 275 تاريخ : دوشنبه 4 آذر 1398 ساعت: 13:28

انواع دستگاه کالباس بر به چه صورت می باشد:

دستگاه کالباس بر یک ابزار حرفه ای است که برای بدست آوردن برش های نازک و یکنواخت از طیف وسیعی از مواد غذایی ایجاد شده است. قبل از خرید دستگاه کالباس بر ، شما باید اطلاعات اساسی در مورد نحوه کار دستگاه کالباس بر ، ویژگی های آن و مدل های مختلف موجود در بازار را بدانید: همه دستگاه کالباس بر یکسان نیستند و می توانید با انتخاب دستگاه مناسب ، سرمایه گذاری خود را بهینه کنید.  

دستگاه کالباس بر حرفه ای مدل های مختلفی را شامل می شوند و انتخاب صحیح در نگاه اول دشوار است. اگر می خواهید بهترین نتیجه را کسب کنید ، باید تمام جزئیات دستگاه کالباس بر مورد نظر خود را در نظر بگیرید: تمام جزئیات انتخاب دقیق دستگاه کالباس بر هستند که به دو عنصر اساسی بستگی دارند:

نوع مواد غذایی برای خرد کردن: دستگاه کالباس بر مخصوصی برای به دست آوردن برش های مناسب با هر نوع مواد غذایی ایجاد شده اند.

مقدار و اندازه غذا برای برش: اگر مجبور هستید هر روز مقادیر زیادی مواد غذایی برش دهید ، باید یک دستگاه کالباس بر خورده را با مکانیزم برش تقویت شده و مواد باکیفیت انتخاب کنید. اکنون می توانیم به تفاوت های اساسی بپردازیم که می تواند به شما در انتخاب بهترین دستگاه کالباس بر کمک کند.

دستگاه کالباس بر دستی و اتوماتیک

در این مطلب درمورد برش های دستی صحبت نخواهیم کرد. چون فقط برای زمینه های غیر حرفه ای مانند آشپزخانه های منزل مناسب هستند.یک مدل دستگاه کالباس بر را برای هر نوع کاربرد دیگر انتخاب کنید. برش های اتوماتیک دستگاه کالباس بر ایمن تر ، سریع تر ، دقیق تر و بهینه تر برای تمیز کردن هستند ، بنابراین از نظر بهداشتی تر نیز هستند. به لطف مکانیسم اتوماتیک دستگاه کالباس بر خود ، آنها زمان کمتری را برای خسته کردن کاربر می گیرند و نیازی به قدرت خاصی برای استفاده ندارند.    

در دستگاه کالباس بر ، صفحه کمی شیب دارد و محصول به طور خودکار به سمت تیغه می چرخد. بنابراین ، این برش های دستگاه کالباس بر معمولاً حتی اگر فضای بیشتری نسبت به مدل های عمودی داشته باشند ، استفاده از آنها ساده تر است.

نحوه انتخاب قطر تیغه در دستگاه کالباس بر

یکی از مهمترین ویژگی هایی که باید به آن توجه کنید قطر تیغه دستگاه کالباس بر است: شما باید مقداری را انتخاب کنید که متناسب با حداکثر اندازه محصول مورد نظر برای برش باشد.

نوع پوشش صفحه و تیغه دستگاه کالباس بر

توجه به کاربرد آنها ، دستگاه کالباس بر ممکن است انواع خاصی از صفحات و روکش های مخصوص روی تیغه داشته باشند. این صفحات دستگاه کالباس بر می توانند بین صفحات بهینه شده با برش گوشت و صفحات عمومی برای دلی ، پنیر و برش های سرد تمایز قائل شوند. تیغه های دستگاه کالباس بر می توانند دارای پوشش های خاصی باشند که باعث خرد شدن محصولات خاص ، یعنی پوشش های تفلون برای برش پنیرهای خامه ای می شوند.  

شرکت امگا...
ما را در سایت شرکت امگا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : omega omega-co بازدید : 293 تاريخ : شنبه 2 آذر 1398 ساعت: 15:00

خبرنامه